Als het lezen van de handleiding en onze veelgestelde vragen geen uitkomst biedt voor uw probleem, of als u een defect artikel heeft dat voor garantie in aanmerking komt, vul dan onderstaand helpdeskformulier in. Wij proberen uw vraag binnen 24 uur te behandelen.

Onderstaand formulier is bedoeld voor docenten en TOA’s. Leerlingen dienen ondersteuning te vragen aan hun docent. Coach 6 wordt door ons niet meer ondersteund. Coach 6 gebruikers worden aangeraden om over te stappen naar Coach 7.

In de huidige situatie rond de coronacrisis is beantwoording van vragen door onze technische helpdesk mogelijk middels dit formulier of een e-mail naar helpdesk@cma-science.nl.

    Gegevens

    Naam*

    School / instelling*

    Functie*

    E-mailadres*

    Telefoonnummer

    Wat is de aard van het probleem?

    Voor software- en app-problemen

    Apparaat / besturingssysteem

    Als u een probleem op een tablet meldt, geef dan graag zo duidelijk mogelijk aan om welke tablet het gaat (merk, type, bouwjaar, e.d.)

    Softwareproduct

    Coach versienummer (zie de statusbalk van het programma)

    Voor hardwareproblemen

    Hardwareproduct

    Uw vraag

    Ongeveer 3 trefwoorden van het probleem*

    Omschrijf nauwkeurig uw vraag of probleem*

    captcha
    Voer de bovenstaande code in

    Bijlage

    Upload hier eventueel een of meerdere bijlage(n), zoals het .cma7-bestand waar het om gaat of een screenshot van het probleem
    (geaccepteerde bestandtypen: cma7, cmr7, pdf, docx, jpg, jpeg, png; limiet: 5 MB)